Met uw tips en suggesties verbeteren wij de website.
Wat vond u van uw bezoek?
U bent niet ingelogd.NederlandsEnglish

Klachtenprocedure

Wij streven er naar om alles op een goede manier te leveren en/of te repareren. Echter mocht er iets mis zijn gegaan en u heeft een klacht, dan kunt u deze aanmelden via de mail (info@digihouse.nl), telefonisch ( T 0575 757081) of in onze winkel.

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk de klacht met u bespreken om tot een oplossing te komen. In ieder geval is ons streven is om een klacht binnen 14 dagen af te handelen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).