Met uw tips en suggesties verbeteren wij de website.
Wat vond u van uw bezoek?
U bent niet ingelogd.NederlandsEnglish

FAQ

Algemeen

Kan ik reseller worden?

Dat kan als u een ondernemer bent in de telecom branche en een geldige inschrijving heeft bij de KvK.

 

Stuur voor meer info een bericht naar info@digihouse-refurbished.nl

Wat is de levertermijn?

Vandaag besteld, morgen in huis (mits niet anders aangegeven).

Waar staan de algemene voorwaarden?

www.digihouse-refurbished.nl/Voorwaarden.html

Heeft Digihouse Refurbished ook een bezoekadres?

Ons bezoekadres is Turfstraat 30 in Zutphen.

Nemen jullie ook oude toestellen in?

Kijk op www.verkoopuwsmartphone.nl om uw oude toestel te verkopen.

Garantie

Krijg ik garantie op mijn aankoop?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Naast de wettelijke garantie krijgt u van ons een extra garantie van 24 maanden op uw toestel vanaf de datum van aankoop. Deze extra garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Gebruikersschade of verkeerd gebruik vallen niet onder de garantie.

Verzendkosten

Betaal ik verzendkosten?

U betaalt bij aankoop geen verzendkosten binnen Nederland.

Refurbished

Wat is refurbished?

Refurbished betekent in het Nederlands gereviseerd.

Onze toestellen zijn gecontroleerd door onze technische medewerkers en beoordeeld op de werking, technische staat en de cosmetische staat. Als het nodig is worden daarbij componenten vervangen. Na de eindcontrole is het een gerefurbished toestel.

Wij kunnen op deze manier garanderen dat het toestel net zo goed is als bij nieuwkoop, wij geven om die reden ook twaalf maanden garantie op uw aankoop.

Producten

De kleur of het toestel dat ik zoek staat niet op de website

Als een bepaald model of kleur niet zichtbaar is op de website kan het betekenen dat het momenteel niet leverbaar is.

Onze voorraad wisselt snel en wij willen u in dat geval aanraden om een mail te sturen naar info@digihouse-refurbished.nl om aan te geven wat u zoekt. Onze medewerkers kunnen in de meeste gevallen dan alsnog het gewenste model leveren.

Zijn alle toestellen simlockvrij?

Al onze toestellen worden geleverd zonder simlock, de telefoons accepteren elke Europese simkaart.

Wat wordt er meegeleverd aan accessoires?

In de doos van uw aankoop zit een lader, datakabel, sim sleutel en een snelstartgids.